Кожне третє питання, з яким зверталися на гарячі лінії, стосувалося соціальної тематики. При цьому, продовжують переважати запити щодо призначення та продовження виплати державних грошових допомог – майже половина від усіх заяв даної сфери. Ці заяви залишаються актуальними як для звичайних отримувачів різного виду допомог, так і для осіб зі статусом ВПО. Спостерігається певна активізація і щодо питань отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки.
Тематика ЖКГ озвучувалася заявниками у кожному п’ятому зверненні. Більшість цих заяв і скарг містила зауваження щодо оплати рахунків за компослуги, нарахованого боргу тощо. Збільшилася кількість нарікань на відсутність послуги електропостачання. Фіксуються поодинокі вимоги здійснити ремонтні роботи ліфтів у багатоквартирних житлових будинках та щодо неналежного обслуговування прибудинкових територій.
Продовжується активність заявників щодо завершення процесу декомунізації, насамперед, в Полтавській громаді – 15 звернень. Турбували мешканців області й вирішення питань у сфері охорони здоров’я та благоустрою.
Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської та Лубенської ТГ.
Із 144 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань близько 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.