Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне друге звернення. Зокрема, зафіксовано більше 70 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО з проханням про надання грошової допомоги. Порівняно з попереднім періодом ця цифра збільшилася удвічі.
Причиною цього стало поширення в мережі інтернет повідомлення про нібито можливість отримання грошової допомоги для населення через подання заявки на сайті Урядового контактного центру. Центром протидії дезінформації було верифіковано цю інформацію в Уряді та встановлено, що вона не відповідає дійсності.
Достовірна інформація про пільги й допомогу для населення України міститься на ресурсах Міністерства соціальної політики України, Порталі державних послуг, сайті Полтавської ОВА, Департаменту соціального захисту населення ОВА тощо.
Також, у блоці соціальних питань зафіксовано близько 20 заяв щодо соцвиплат та 10 – оформлення і монетизації пільг.
З поміж питань ЖКГ, яких надійшло близько 40 або кожне п’яте звернення цього тижня, переважали нарікання на відсутність комунальних послуг, насамперед, електропостачання – кожна третя скарга. Також, неодноразово висловлювалися невдоволення нарахованою заборгованістю за послугу споживання електричної енергії.
Інші питання, які озвучувалися заявниками, стосувалися сфери охорони здоров’я та завершення процесів декомунізації в області.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької та Лубенської ТГ.
Із 208 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань майже 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.