Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Як і минулого тижня більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріальна підтримка та соціальні виплати. Разом – 70 відсотків. Зокрема, дещо зросла активність отримувачів державних соціальних допомог у зв’язку з певною затримкою з надходженням коштів – 27 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО. З проханнями про грошову та гуманітарну підтримку зафіксовано 16 повідомлень.
Також, у цьому блоці є прохання про влаштування до будинку-інтернату та забезпечення засобами реабілітації.
Питань ЖКГ надійшло 26. Переважаючих проблемних напрямків не було. Усі вони розподілені більш-менш рівномірно між традиційними сферами: нарікання на надання комунальних послуг – електро-, газо- і водопостачання. Також, фіксуються окремі випадки протиріч з надавачами послуг щодо нарахованої заборгованості, насамперед, за електроенергію та газ.
Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 9, завершення процесів декомунізації в громадах області – 5 тощо.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької та Щербанівської ТГ.
Із 132 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 120 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано чотири подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.