Частіше заявники зверталися щодо вирішення своїх питань у сфері соціального захисту – кожне четверте повідомлення у загальному масиві. При цьому, нагальними залишаються прохання щодо надання гуманітарної і матеріальної підтримки, соціальних виплат та допомоги ВПО – разом кожне друге в межах соціальної тематики.
Не втрачає актуальності сфера ЖКГ – 34 заяви і скарги. В даному випадку розподіл між напрямками залишився незмінним – нарікання на неякісні комунальні послуги – близько 25, переважно щодо відсутності електропостачання та холодної води у квартирах. Також, зафіксовано більше 10 скарг щодо нарахування боргів за комунальні послуги, неякісної роботи ліфтів та неналежного санітарного стану певних прибудинкових територій в обласному центрі.
Серед іншого, реєструвалися звернення щодо врегулювання різних ситуацій у сфері охорони здоров’я, освіти та благоустрою в окремих громадах області.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Терешківської ТГ.
Із 166 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 150 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.