Учасники заходу зосередилися на регулюванні розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Полтавської області. Заступник директора Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій ПОВА Андрій Сорочинський наголосив, що це важливо як з точки зору економічного розвитку, так і з позицій безпеки та естетики дорожнього середовища.
«З одного боку, зовнішня реклама є інструментом просування товарів і послуг, що стимулює підприємницьку діяльність та місцеві бюджети через збори й податки. З іншого – її неконтрольоване розміщення може створювати небезпеку для учасників дорожнього руху, погіршувати візуальне сприйняття ландшафтів, порушувати вимоги охорони культурної спадщини чи природних територій», – розповів Андрій Сорочинський.
Детально про дозволи на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів поінформував начальник відділу розвитку інфраструктури Управління інфраструктури Полтавської ОВА Віталій Ващенко.
«Серед переваг розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів – широке охоплення аудиторії, тривалий фокус, можливість таргетування, креативність та економічна ефективність. Важливо пам’ятати і про законодавчі нюанси, щоб уникнути штрафів. В Україні питання розміщення реклами на автошляхах регулюється низкою нормативно-правових актів», – сказав Віталій Ващенко.
Він додав, що для розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів області потрібно отримати дозвіл уповноваженого органу, подавши заяву та необхідні документи. Після погоджень і перевірки видається відповідний документ із визначеним строком дії та умовами, але не довше ніж на 5 років. Такі дозволи регулюють місце встановлення, технічні параметри, щоб забезпечити безпеку дорожнього руху, збереження довкілля та відповідність нормам благоустрою.
В обговоренні також взяли участь заступник начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області Анатолій Мягкохліб та представники Управління патрульної поліції у Полтавській області Максим Гордійчук, Тарас Полтавець.
Під час зустрічі відповіли на питання бізнесу. Зокрема підприємцям роз’яснили, на який термін та як відбувається процедура продовження дії дозволів. Розповіли, які технічні та безпекові вимоги до конструкцій та чи можна узаконити встановлений, але ще не погоджений рекламний щит.
У межах платформи «Діалог влади та бізнесу» провели вже 34-ту у поточному році зустріч із підприємцями. Основною метою є налагодження відкритого діалогу між бізнесом та владою, а також оперативне вирішення нагальних питань підприємців, покращення економічного та інвестиційного клімату, сприяти створенню нових підприємств, розширенню виробництв і збільшенню надходжень до місцевих бюджетів.
Поліція (2)
Реклама
Діалог Влади Та Бізнесу 2 (1)
Підпишіться, щоб отримувати листи.