• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Декларування-2026

10 листопада 2025, 09:10

  • Юридичний департамент
Декларація

В Полтавській обласній військовій адміністрації в межах забезпечення взаємодії щодо ефективності, прозорості та доброчесності роботи органів влади зауважили, що під час майбутньої кампанії з електронного декларування 2026 року суб’єкти декларування матимуть можливість використовувати деякі актуальні інструменти із виправлення вже поданих електронних декларацій.

Декларування доходів і майна – відповідальний процес, який потребує уважності та точності. Однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилки: неправильно зазначити суму чи допустити технічну неточність тощо.

В Єдиному державному реєстрі декларацій (Реєстр декларацій) передбачена можливість виправлення таких помилок. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.

Для того щоб внести зміни в подану декларацію:

увійдіть у свій персональний кабінет;

знайдіть подану декларацію – біля неї є кнопка „Подати виправлену декларацію”, яка буде активною 30 днів з моменту подання документа;

натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;

відредагуйте дані;

збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена;

подайте чернетку виправленої декларації.

Важливо! Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації.

Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана?

Для цього потрібно:

увійти у персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;

перейти у вкладку „Мої повідомлення” – вона знаходиться поруч із „Мої документи” та „Мій профіль”;

створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися.

Зверніть увагу! Відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації.

Нагадуємо, що видалення декларацій можливе лише через п’ять років після припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування чи іншої діяльності, що передбачає подання декларацій. При цьому чинне законодавство передбачає видалення усіх декларацій, окрім останньої поданої – вона має зберігатись в Реєстрі декларацій безстроково.

Поділитись

Теги

право

Новина за темою

Чи можна виписати людину без її згоди?
10/11/2025
Чи можна продати земельну ділянку, оформлену державним актом на право приватної власності, без кадастрового номера?
10/11/2025
Щодо можливості зміни виду угідь на орендованій землі сільськогосподарського призначення
10/11/2025

Останні новини

Більше новин
Україна ніколи не буде перепоною для миру – звернення Президента Україна ніколи не буде перепоною для миру – звернення Президента
24/11/2025
Полтавські спортсмени – призери Дефлімпійських ігор в Токіо
24/11/2025
SMS там, де немає зв’язку: Starlink Direct to Cell запрацював в Україні
24/11/2025
У Полтаві відбувся всеукраїнський форум мілітарної культури «Сталеве слово»
24/11/2025
#СталевеСлово: У Полтаві відбулися читання авторської поезії «Рими Незламності»
24/11/2025
Чи можна виписати людину без її згоди?
24/11/2025
Відбувся форум молодіжних працівників Полтавщини «Молодіжна робота – відновлення та розвиток громад»
24/11/2025
Мінрозвитку оновило вимоги до інклюзивності будівель і споруд
24/11/2025
Чи можна продати земельну ділянку, оформлену державним актом на право приватної власності, без кадастрового номера?
24/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту