• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У листопаді обласним контактним центром опрацьовано понад 800 звернень

08 грудня 2025, 09:15

  • Апарат
Гаряча Лінія (26)

Гарячі лінії контакт-центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Загалом надійшло 758 дзвінків, кожний десятий – від внутрішньо переміщених осіб.

З урахуванням звернень, надісланих з Урядової гарячої лінії, зареєстровано 820 заяв і скарг. Більше половини з них – питання комунальної тематики, кожне десяте – соціальної сфери.

Через значні ураження об’єктів енергетики на початку місяця Полтавщина на деякий час майже повністю була знеструмлена. В окремих містах та громадах спостерігалися перебої з водо- та теплопостачанням. Унаслідок цього зміст питань у більшості звернень стосувався повноцінного відновлення цих послуг.

Після початку щоденного застосування ГПВ більшість нарікань заявники висловлювали щодо нерівномірного, на їхню думку, розподілу обмежень, тривалого у часі вимкнення послуги електропостачання, частих і не зрозумілих більшості змін графіків протягом доби тощо. Загалом зафіксовано більше 450 подібних скарг.

Актуальними залишаються і прохання жителів громад про надання їм фінансової або гуманітарної підтримки. Усього майже 80 заяв.

Традиційно, фіксувалися питання зі сфери охорони здоров’я, освіти, благоустрою та декомунізації.

Полтавська громада залишається лідером за кількістю звернень – кожне друге. Також, активними були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської, Горішньоплавнівської ТГ.

Завершено розгляд більше 500 звернень. Всі заявники отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Кожне п’яте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 9 подяк.

Кожен за потреби має можливість звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800-502-230 (цілодобово, безкоштовно).

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    

Поділитись

Теги

обласний колцентр
гаряча лінія
громади
Полтавщина
чат-бот

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
08/12/2025
Особливою категорією заявників, яким приділяється максимальна увага під час опрацювання звернень, є люди з інвалідністю
08/12/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
08/12/2025

Останні новини

Більше новин
У Полтаві відбувся Регіональний правозахисний форум У Полтаві відбувся Регіональний правозахисний форум
10/12/2025
Міжнародне опитування домогосподарств МІКС про те, як живуть та чого потребують українські родини сьогодні
10/12/2025
Полтавці здобули нагороди на чемпіонаті України з джиу-джитсу
10/12/2025
На Полтавщині розпочався мистецький проєкт «Бандурою поєднані долі»
10/12/2025
Триває напрацювання рекомендацій до Регіонального плану заходів із виконання Стратегії сприяння реалізації прав і можливостей осіб, які належать до ромської нацменшини
10/12/2025
Нова хвиля програми «Моя громада: Разом з Kernel»
10/12/2025
Поруч на кожному етапі: покроковий маршрут підтримки родин загиблих Захисників та Захисниць на «Ветеран Pro»
10/12/2025
У Великій Багачці визначили кращих гравців масового футболу в межах шкільних ліг
10/12/2025
Супровід пасажирів з інвалідністю
10/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту