• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

16 травня 2025, 09:12

  • Апарат
Гарячі Лінії

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 100 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Цього тижня домінуючими були питання виплати державних грошових допомог для різних категорій громадян. Усього – більше 30 заяв. Нагальними залишаються потреби мешканців громад та ВПО у фінансовій та гуманітарній підтримці – більше 10 заявок.

Також, у цьому блоці були прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації та встановлення певного соціального статусу.

Питань ЖКГ надійшло 28. Переважаючих проблемних напрямків не було. Проте, дещо зросла кількість скарг на відсутність холодного водопостачання від абонентів «Полтававодоканалу» - більше 10 повідомлень. Уже традиційними є нарікання на неякісну послугу електропостачання і незадовільну роботу ліфтів у Полтаві – загалом 7. Натомість, зменшилася кількість дзвінків щодо невдоволення нарахованими сумами боргу за комунальні послуги – лише 2.

Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 13, завершення процесів декомунізації в громадах області – 5 тощо.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької та Лубенської ТГ.
Із 153 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

Поділитись

Теги

обласний колцентр
гаряча лінія
громади

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
16/05/2025
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
16/05/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
16/05/2025

Останні новини

Більше новин
Консолідовано та послідовно формуємо доступне, зручне та комфортне середовище, – Володимир Когут Консолідовано та послідовно формуємо доступне, зручне та комфортне середовище, – Володимир Когут
22/05/2025
Тиждень Відкритого Уряду: у Полтавській ОВА провели діалогову зустріч зі студентами
22/05/2025
130 підприємств Полтавщини отримали гранти у межах програми «Власна справа»
22/05/2025
Сучасний і надійний супутник вебпорталу – мобільний застосунок «Пенсійний фонд»
22/05/2025
4,5 тисяч жителів Полтавщини знайшли роботу за сприяння Полтавського обласного центру зайнятості
22/05/2025
на Полтавщині відбудеться «Кубок АкТИвних»
22/05/2025
24 травня у Полтаві буде перекритий рух транспорту через «Забіг Незламності»
22/05/2025
Відбувся показ моновистави «Рожеві гвоздики або ми тут тимчасово»
22/05/2025
Представники громад Полтавщини запозичували досвід Київщини з розвитку сімейно орієнтованих соцпослуг
22/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту