• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

22 травня 2025, 10:35

  • Апарат
Гаряча Лінія (9)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 100 дзвінків, кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематики соціального захисту населення та комунального господарства  залишаються наймасовішими – більше половини від загальної кількості звернень. І якщо соціальний напрям є традиційно чисельним, то кількість зауважень у сфері ЖКГ цього тижня суттєво зросла – майже у два рази.

В першому блоці питань актуальними були заяви щодо надання гуманітарної і грошової підтримки – близько 30 та призначення соцвиплат – більше 20. Також, озвучувалися прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації та встановлення певного соціального статусу.

Питань ЖКГ надійшло 57. Практично кожне друге стосувалося проблеми з водопостачанням у Полтаві, що виникла у зв’язку з аварійними ситуаціями на мережах. Уже незмінно традиційними були нарікання на неякісну послугу електропостачання і незадовільну роботу ліфтів в обласному центрі – більше 10.   

Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 8 та благоустрою – 7.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Глобинської та Терешківської ТГ.   

Із 222 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено. Зафіксовано одну подяку за позитивний результат.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

гаряча лінія
обласний колцентр
громади

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/05/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/05/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центр
22/05/2025

Останні новини

Більше новин
Консолідовано та послідовно формуємо доступне, зручне та комфортне середовище, – Володимир Когут Консолідовано та послідовно формуємо доступне, зручне та комфортне середовище, – Володимир Когут
22/05/2025
Тиждень Відкритого Уряду: у Полтавській ОВА провели діалогову зустріч зі студентами
22/05/2025
130 підприємств Полтавщини отримали гранти у межах програми «Власна справа»
22/05/2025
Сучасний і надійний супутник вебпорталу – мобільний застосунок «Пенсійний фонд»
22/05/2025
4,5 тисяч жителів Полтавщини знайшли роботу за сприяння Полтавського обласного центру зайнятості
22/05/2025
на Полтавщині відбудеться «Кубок АкТИвних»
22/05/2025
24 травня у Полтаві буде перекритий рух транспорту через «Забіг Незламності»
22/05/2025
Відбувся показ моновистави «Рожеві гвоздики або ми тут тимчасово»
22/05/2025
Представники громад Полтавщини запозичували досвід Київщини з розвитку сімейно орієнтованих соцпослуг
22/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту